Обмін та повернення

Підтвердженням фактів браку, поломки, дефектів або не відповідності заявленим характеристикам і зовнішнього вигляду товару є фото товару не посередньо на відділенні транспортної компанії. У випадках коли покупець забрав товар на відділенні транспортної компанії, претензії за якістю, станом і зовнішнім виглядом товар не приймаються.

Обмін (Повернення) придбаних в інтернет-магазині kids-time.com.ua товарів здійснюється за правилами, регламентованими законом про захист прав споживачів України.

См. текст Закону: Закон України про захист прав споживачів

Відповідно до законодавства України існують дві ситуації, в яких ви можете повернути куплений у нас товар:

  1. Товар Вам не підійшов
  2. У процесі експлуатації товару протягом гарантійного терміну, був виявлений заводський брак

Більш детально по кожній ситуації повернення (обміну):

1. Товар вам не підійшов - товар, що не має недоліків. Просто він вам не підійшов за формою, кольором, габаритами. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ «ПРО захист прав споживачів» можлива тільки при дотриманні наступних умов:

  • з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки
  • товар, не був у використанні, тобто є новим
  • збережено товарний вигляд, споживчі якості товару
  • збережені ярлики, бирки
  • збережений товарний чек

Споживач має право придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні грошей на товар розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві у день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів. У разі обміну та повернення товару належної якості ви оплачуєте витрати на доставку товару.

Вам буде ВІДМОВЛЕНО у заміні товару на новий (повернення грошей), якщо:

  • з моменту покупки товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін);
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або елемент комплектації товару.

2. У процесі експлуатації товару протягом гарантійного терміну, був виявлений заводський брак (неякісний товар).

Товар був у використанні, тобто не є новим. Претензії до якості товару приймаються протягом 30 днів (гарантійний термін) з моменту продажу або початку сезону (див. розділ "ГАРАНТІЯ") при наявності фабричної упаковки, чека та на підставі письмової заяви, яка подається у двох примірниках. Один примірник видається покупцю з відміткою про дату прийняття заяви , а другий залишається у інтернет-магазину. Бланки заяву наведені нижче.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення покупцем гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 ЗУ «ПРО захист прав споживачів» становить 14 днів. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару Покупцю внаслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання чи транспортування, дій третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п. 14 і 17 ст. п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).

УВАГА: виробник залишає за собою право змінювати склад, комплектацію, кольорову гамму товару, гарантійний період, технічні характеристики і т. д. без попереднього повідомлення. Тому опис товару на сайті: кольорова гамма, комплектація, індивідуальні властивості — можуть відрізнятися, містити неточності. Характеристики що вас цікавлять уточнюйте, будь ласка, у оператора.